fredag den 28. maj 2010

Torsdag, Fredag.. så blev det weekend :)

1... 2... 3... Dagene går..


Igår (torsdag) trillede jeg ud af sengen ved 6 tiden - da Henrik og jeg skulle have kørt "Tøsen" ud til Odense. NU skulle det altså være.. den har manglet ny tændingslås siden 23 december... Snak lige om ikke og kunne finde tid til at undvære bilen ;) Derefter jobbede vi begge - og kørte så ud og hentede "Tøsen" igen... Sluttede dagen af med at grille lidt mad.


Idag (fredag) - mødte jeg på arbejde lidt i 10. Min krop var ikke så sød ved mig i morges :/  Og ja jobbede indtil kl 16. Fik dog besøg ved 11 tiden af min "is-pusher" *hoppende-jublende-smiley* - Fik ZAPP is til alle.. (hmm den smager så ikke særlig godt :/ ).
Til aften fik vi burger fra Piccaso.. og Henrik hyggede med Wii Mario Kart, mens jeg tegnede.. Ellers har vi set film og ja Henrik og Mikkel er faldet i søvn på fifaneseren. ;)


Imorgen skal Henrik på arbejde og passe butik - og jeg skal til en polterabend og rådgive den kommende brud i brude.makeup - og derefter lægge en aften makeup på hende... Puuuh er så nervøs om jeg overhovedet er god nok... *ryste-ryste*
Søndag kommer A&T på besøg... :) Og vi glæder os...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar