søndag den 16. maj 2010

Arbejds-søndag...

Hold da op for en hyggelig aften igår... alle 9 husstande dukkede op.. (også de to husstande som ikke "bor" her endnu... det ene par er igang med at bygge - og dem bag os - er først ved og få de sidste detaljer på plads med et byggefirma :))
Men ja vi fik super lækker mad - man skulle selv smide noget kød ud på grillen - og så var der en masse lækkert tilbehør... hen på natten begyndte det og tynde ud.. og ja de sidste 2 timers tid var det vidst bare naboerne og os - der sad tilbage derovre sammen med genboen :) Henrik og jeg traskede først hjem kl. 2.40 i nat. Lidt hyggeligt at gå der i mørket i regnvejr!


Her til morgen stod vi først op da uret havde passeret 10... meeeen det syntes jeg nu også var okay. Snuppede en krydderbolle - og har stort set lige siden - arbejdet på henholdsvis en brochure og annoncer. Brochuren skal bare lige tjekkes ved et print i morgen tidlig og så skal den sendes til trykkeriet :) Yaaay - syntes selv den er blevet ret fin trods den meget meget korte tid jeg har haft.
Lover jer et preview af brochuren når jeg er sikker på den er HELT fin! :D


Vi har også hat et kort visit af Svigerfar, Sanne og Selma... de ville da lige sætte Henriks bil af her.. :) Virkelig rart - så skal jeg nemlig ikke op kl 6 i morgen tidlig ;)


Nu vil jeg i seng.. og liiige slappe lidt af inden den nye uge starter - for inden jeg ser mig om er den gået.. og jeg har fødselsdag!!!! Yay!


G'nat derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar