fredag den 14. maj 2010

Lang produktiv dag...

Det har været en laaang og produktiv dag. Har arbjdet hjemmefra - da jeg er igang med at lave en brochure om Højlund Mølle - som skal nå og trykkes til "markeds-dag" i Tiufkær den 5 juni og til Dyreskuet i Odense den 11-13 juni.
Nå brochuren drillede mig lidt - så var det symaskinen jeg var produktiv ved i stedet :) 
Er da næææsten færdig med og sy noget - som ligner en kjole... hehe
Henrik roser mig og siger jeg er dygtig - men jeg er ikke i tvivl om jeg er ret så rusten med en symaskine. Men ja man skal jo starte et sted ;)
Håber på og blive færdig med den i morgen formiddag, mens Henrik er i Tarup og passe butikken.


Her til aften har min dejlige mand - grillet en lækker culottesteg - med mini kartofler og grønne asparges på grillen - uhmm - og ja nu putter vi i sofaen sammen med en kæle mikkel-mis. (Hvorfor er der aldrig noget godt i tv om fredagen??)


Imorgen skal Henrik som skrevet arbejde, og så snart han er færdig lidt over 12 - så skal vi ind til Anne & Tonny og spise eftermiddags-brunch. Det skal nok blive supeeer hyggeligt. (Tror vidst nok Mikkel-mis har planlagt at jeg skal have en dåse tun med til Felix - som jo har fødselsdag i dag!)


Aftenen imorgen står på "Gade-fest" hos genboerne.. og så vidt vi ved - så kommer ihvertfald 8 ud af 9 husstande heromme. :D Så det bliver super spændende og møde alle de mennesker der bor her i "Pip-kvarteret". Vi har set en del til vores søde naboer og genboer. Men ja resten heromme ved vi ikke rigtig hvem er. Så vi glæder os meget til at blive en masse nye bekendtskaber rigere.


Håber i alle må få en dejlig fredag aften - i selskab med jeres kære <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar