onsdag den 12. maj 2010

Symaskinen...

Endnu en onsdag - endnu en fridag...


Føles nu ikke som ugens første fridag pga. jeg har været tidlig hjemme både mandag og tirsdag - grundet ekstreme smerter.
Men ja var tidligt oppe og i bad - og ventede så på min mor skulle komme.
Hun dukkede op omkring middag - og vi hyggede os med lidt mad inden hun kørte igen. Jeg bagte nogle boller - da jeg skulle have besøg af Julie og hendes smukke datter Victoria - men ja det endte med at blive hurtige 5 min. da prinsessen sad og sov ude i bilen.


Da hun var kørt skulle jeg da liiiige lege med mit nye legetøj....
....min smukke symaskine: Pfaff Select 3.0


Selvfølgelig skulle den drille mig med over og under tråd - men så var det jo godt mor kiggede forbi senere inden hun kørte hjem til det jyske ;)


Nu venter vidunderet bare på jeg tager mig sammen og giver mig i kast med en lille kjole jeg har liggende.


Håber vi bliver nye bedste venner - mig og maskinen :)




Lige nu ligger mine to skønne drenge og halv-sover på sofaen, mens jeg ser Criminal Minds.


Ønsker jer alle en god aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar