mandag den 24. maj 2010

Fødselsdags/pinse-weekend!

Så er hele den lange fødseldags/pinse weekend ved at være overstået....


FREDAG
Var jeg på arbejde indtil over middag - og kørte så hjem og fik gjort lidt rent... til aften kom svigermor og hendes mand - og Henrik's søster og hendes kæreste. Vi havde valgt og lave hjemmelavede burger :) De smagte fantastiske. Til dessert havde jeg forsøgt mig med en jordbær/rabarber cheesecake.. men det gik slet slet ikke. Det dumme dumme gaskomfur f*ckede min husblas helt op :( Men en super dejlig aften.
Da vi gik i seng ved midnat - sendte Henrik mig en sms fra badeværelset... for så var han den første til og sende mig en besked ;) Skøre dejlige mand! <3


LØRDAG
Vi stod op ved 8 tiden... og inden vi så os om - bankede det på døren :) Det var selvfølgelig mine forældre med rundstykker og rugbrød. Så vi spiste en rigtig dejlig morgenmad - med jordens bedste rundstykker (fra bageriet i Padborg). Derefter var vi et smut i Netto og handle alle 4. Efter noget tid - lavede vi lidt frokost (en god æggekage) - og vi sluttede eftermiddagen af med en god kaffe og et stykke lagkage :) 
Lidt senere kom min søde veninde Gitte - og vi var alle 3 på Bones i Odense og spise. Rigtig rigtig hyggeligt <3


SØNDAG
Hyggede vi på terrasen med morgenmaden, sudoku og en dejlig sol der skinnede! Hen på eftermiddagen kørte vi et smut forbi Tarup (var inde og se hvad der er blevet lavet i det gamle hus) - hvorefter vi kørte ud til Fam. Laut. :) Her spiste vi rester fra de havde været til 50 års fødselsdag om lørdagen. Vi sluttede aftenen af med at se "lokkeduen".


MANDAG
Startede dagen med at smide en lagkage sammen - så den jo lige kunne nå og blive "god" til kl 13. Bagefter - lavede jeg lige 2 portioner boller... og ja så har vi ellers gået og puslet indtil vi fik gæster kl 13. Svigerfar og hans kæreste, Henriks farmor... samt Henriks guddatters forældre kiggede forbi :) 
Det var super super hyggeligt. 
Resten af dagen har vi brugt på og slappe af og hygge os. Aftensmaden lavede restaurant "den gyldne måge" for os... da vi kører rundt i mc'driven derude - ser jeg over ved tanken et stykke væk.. at der står en gut som jeg er 110% sikker på vi kender... og jo jo.. det var skam den Kære Otto. Henrik's gode kammerat (som bor i Kbh)... så vi brugte lige 10 min på en hyggelig sludder.
Pt. sidder/ligger vi i sofaen og ser "Narnia" - det eneste spændende der er i fjernsynet.


Det har været en dejlig weekend - og jeg er virkelig blevet begavet med dejlige gaver :) Der er da ihvertfald en del ting jeg kan slette fra min ønskeliste :)
* Hotel ophold i Hamborg + sommerfeire af min elskede mand (vi skal til Michael Bublé koncert i Hamborg i næste uge)
* Mario Kart + 2 rat (til Wii'en) af mor & far
* Gavekort til Bodyguide af Svigermor & hendes mand
* Øreringe & kæmpe tørklæde (pieces) + lilla øjenskygge og neglelak af Helene (Henriks søster) og hendes kæreste Frank
* Kort med penge af Bedste
* Smuk lanterne med stearin lys af min søde veninde Gitte
* Gavekort il Matas (+ "tillykke-med-huset" buket blomster) af Fam. Løhde
* Gavekort til Catz af Svigerfar, Sanne og Selma
Proboard Skærebræt inkl. 6 skæreplader (+ en stor potteplante) af Farmor
* Supergavekort af Ki 


Ugen står på: work work og work... dog har jeg jo fri onsdag - hvor jeg skal nyde min fridag i selskab med Sus-mus og Falke. <3 <3
Håber i alle derude har haft en god pinse.... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar