fredag den 21. maj 2010

Er blevet tagget af min søde Bianca



Er blevet tagget i en blogleg af min søde og dejlige veninde: Bianca

Morgenens nedtur: 
At jeg ikke kunne sove længere??

Udenfor mit vindue
Er det næsten blevet helt mørkt... himlen er helt klar og en "halv" måne skinner klart..

I mit fjernsyn kører:
Deadline??? (Henrik sidder og zapper)

Jeg vil til at høre:
Intet... vi sidder og nyder roen efter gæsterne er gået..

Mit tøj er:
"Fint" - dog nåede jeg aldrig og tage den kjole på jeg ville :/

Idag skal/skulle jeg nå:
Et par timers arbejde, rydde op, gøre rent, lave mad, dække bord.... forberede gæster weekenden over..

Men jeg vil hellere:
At huset selv kunne holde sig rent og jeg bare kunne sidde og nyde solen?!

I vindueskarmen:
Står der små fyrfadslys og lyser...

Weekenden skal gå med:
At fejre min fødselsdag...

Morgenens optur:
IMORGEN er det min fødselsdag....

Dette billede har I aldrig set

Ingen kommentarer:

Send en kommentar