fredag den 28. maj 2010

LOVE-trip til Odense

Det var lige hvad jeg havde i onsdags... andet kan det ikke kaldes :)


Efter og have haft besøg af en alarm mand - kørte "tøsen" og jeg til Svb. for og hente min skønne skønne veninde Sus - og hendes 2 vidunderlige guldklumper. Grundet mange ting havde vi ikke set hinanden alt alt for længe...


Da jeg ankommer til Svb. blir jeg taget vel i mod med kæmpe krammer (Også af Sus' søde mor) <3
Vi pakkede begge børn i bilen - og kørte mod Odense.


Vi var på Jensen's og spise... og tror stille og rolig Gaia Love accepterede mig - for hun syntes hun skulle dele sin mad med mig ;) 



Den kære Falke A. aka. 0Oo.Prins Bobble.oO0 - lå bare og hyggede sig i voksi'en mens vi spiste...


Efter vi havde spist var vi på rundtur i Centeret.. bla. var vi i Fætter BR - hvor jeg fik lov til at få min "fødselsdagsgave" trods det ikke var den 22 maj mere ;) Så den gav jeg til Gaia Love. (Et smukt pink sjippetov).  ALLE steder vi var - charmede prinsessen sig ind på alle... mindst 100 vis af mennesker har fået en meget bedre dag med smil og glæde ;)

Inden vi kørte var vi lige forbi ColdSTone - hvor vi fik en milkshake og Gaia Love fik en is...

Sluttede dagen af med at køre den lille familie hjem til syd langeland.. <3 <3

Mit hjerte er endnu engang smeltet... de to skønne skønne unger har taget mit hjerte med storm. OG tror nu også at jeg blevet accepteret.

TAK til min skønne Sus, Gaia Love og Falke A. for en helt fantastisk dag!!!!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar