lørdag den 15. maj 2010

Regnvåd lørdag...

Sikke som det dog t*sser ned :/ Ikke skide smart når jeg havde 4 af H's bluser hængende til tørre udenfor...
Nå men jeg hentede min kære mand lidt over 12 - og så kørte vi ind til Anne & Tonny i Odense... hvor vi hyggede med frokost OG Ben & Jerry is - Fairy Nuts. Uhmm nummenum...
Felix fik også en fiiin dåse tun (Kan vise et billede i morgen) - og så  havde i 2 blå mus med, som Findus og Egon også gerne måtte få...
Tonny tjekkede min bærbar igennem og fik den til at fungere..... :D Yaaaaay så nu er "Baby" i live igen... og ikke nok med det fik jeg/vi også en bøtte Carted'or is og en Ben & Jerry - Fairy Nuts med hjem :D :D :D Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!!


Da vi kom hjem smuttede vi i bad.. for vi skal jo til gadefest her til aften.. og ja - nu har vi siddet her i sofaen de sidste 20 min og set tv ;) LOL Vi  er vidst ikke vant til - at der hvor vi skal til fest - ligger så tæt på.. Haha - vi skal gå 20 skridt eller noget i den stil... 
Men ja Mikkel & Henrik hygger sig ihvertfald... se selv:
Mikkel syntes da det var super hyggeligt, at far lå der og slængede sig... hihi... og ja han har faktisk vent sig nu - så han ligger med hovedet op mod Henrik.. og putter nede i hullet mellem benene... :) De er nu sååå søde mine 2 drenge.

Nå men 37 min til vi skal være der ;) Kan i alle have en fantastisk aften :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar