torsdag den 20. maj 2010

Laaang arbejdsdag.

Syntes godt nok jeg er ør i bolden her til aften :/  Var på arbejdet ved 7.30 tiden i morges.. og kørte først derfra lidt over kl 17... havde en masse der skulle faktureres... så har omega, tal, tal og lidt flere tal på hjernen! 


Dejligt og komme hjem - og kunne sætte sig på terrassen. Henrik slog græs - og så tog vi Mikkel med ud i snor.. og hyggede på terrassen
Grillen blev tændt - og så fik vi dejlige krydret entrecote bøffer og ekstra sprøde pølser..


Maden i dag var lidt en genganger fra igår... jeg havde gået og ventet HELE dagen på at DPD skulle komme med en pakke fra vores leverandør - men da kl var 16 var de stadig ikke dukket op.. og da jeg fik fat i kundeservice kunne de ikke se i deres system at den skulle afleveres igår. Så vi måtte et smut til Odense for og hente den. Da vi kørte der fra var vi lige et smut i Superbest i gode gamle Årslev... og købte noget lækkert kød og en pakke pølser - som så kunne strække til igår og idag ;)


De næste par dage bliver travle.. men er sikker på de bliver hyggelige.
Imorgen aften kommer svigermor og hendes mand - og Henriks søster og hendes kæreste. Planen er at vi skal have hjemmelavede burger på grillen - og til dessert vil jeg lave en cheesecake med jordbær.
Lørdag morgen kommer mine forældre til morgenmad... frokost og kaffe :) Og om aftenen kommer Gitte-pigen og tager med på Bones og spiser med Henrik og jeg.  Søndag skal vi slappe af - og mandag kommer svigerfar, hans kæreste og en hendes datter. og forhåbentligt Henriks guddatter, samt familie.


God pinse derude.. hvis vi ikke når og skrives ved!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar