onsdag den 9. februar 2011

Tiden forsvandt for mig...

SÅ er jeg her endelig igen.. Beklager stilheden, der har være run på de sidste mange måneder - hvilket endte ud i sygdom, sygdom og ja lidt mere sygdom.

*************************************************

Siden sidst:
Ja artiklen om brugerbetaling på barnløshed - var jo i avisen, og sjovt nok er der faktisk ikke rigtig nogen der har nævnt det overhovedet... Så enten læser folk ikke avis mere - eller så tør de ikke nævne noget om sagen?! Desværre gjorde artiklen ingen forskel - MEN vi gjorde da hvad "vi" kunne.

Forsøget som de skriver om i artiklen endte jo ud med SUPER flotte æg :) Jeg fik taget 7 æg ud - det er jo heeeelt vildt.. 6 af dem blev befrugtet OG 5 af dem delte sig smukt.. Så jeg fik 2 æg retur og 3 i fryseren !! (Hvilket er så vildt at jeg stadig ikke helt forstår det... har jo altid fået af vide at det desværre ikke var en mulighed jeg kunne få da jeg producere så få æg).
Forsøget var vores sidste IVF i det offentlige - OG det endte desværre negativt :(

Planen er nu at bruge vores fryseæg - og se hvad det kan give. Ellers er planen at gå videre i det private og selv punge ud.. ...hvilket jo bliver en MEGET dyr affære... og dette giver så ledetråden til det næste jeg vil fortælle om!

I December måned lukkede vi morsbaby.com ned. Syntes ikke vi havde nogen fritid med vores daglige arbejde, som der bliver mere og mere af + at vi jo netop skal ud og lægge mange tusinde kroner for og få ønsket om børn opfyldt. Man bliver nød til at se fremad - og det der vigtigst for os (mig) er at fremtiden byder på et barn.. SÅ må glæden ved at have en baby butik vente.
Savner den til dagligt... og bliver helt vemodig når jeg ser alle andre babybutikker på nettet.. MEN jeg ser fremad og husker på HVORFOR! :)



********************************************

Nå det var jo en laaaang smøre, men det er jo også længe siden jeg har fået alle mine skriblerier ud.

Idag har været en dejlig fri-onsdag. Brugte formiddagen på og gøre mig lidt Stinna-lækker ;) Og kørte derefter ned på arbejdet for at hente manden. Vi kørte til Svendborg og fik købt et jakkesæt til ham, som han skal bruge med kammeraterne i weekenden. Bagefter spise vi lækker lækker frokost på "Under Uret" - hvor vi stødte ind i mandens kusine og hendes mand :D Vi nåede da også lige forbi Jack & Johns  ophørsudsalg (2 bælter til 100 kr. pr. stk.  til manden min), og forbi Stof2000 hvor jeg liiiige skulle ind forbi og have det "berømte" Onion 20022 mønster.
Afleverede manden på arbejdet igen og kørte selv hjem. Hvor jeg har fået tegnet mønster af og klippet delene ud... imorgen må jeg så prøve og sy mine første par bukser..


Her til aften har vi (igen) haft fiske aften, hvilket betyder vi "bare" spiste rugbrød med fiskedeller, fiskefileter og ja indbagte rejer. Smagte fantastisk... 


Pt. ser jeg tv, mens jeg surfer rundt på alle de fede blogs der findes derude.. og manden er faldt i søvn.

Vi "ses" i morgen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar