lørdag den 23. oktober 2010

Dagens artikel..

Jeps dagens artikel er om Henrik og jeg :)

Torsdag eftermiddag ringede søde Helle til mig, og spurgte om jeg ville være med i en artikel i Fyns Stifttidende ang. barnløshed vs. lovforslaget. Jeg sagde selvfølgelig ja.. og 2 minutter senere ringede en journalist.
Igår fredag dukkede der så en fotograf op og tog billeder af Henrik og jeg... PUHA hvor jeg ikke dur til at være foran et kamera...

Det var med sommerfugle i maven, at jeg drønede ned til tanken i formiddags for og købe avisen..  :) Og skyndte mig hjem for at læse.. Alt i alt en rigtig god artikel.. (dog ikke verdens bedste billede :S )

Her ser i artiklen:

Forsiden af dagens avis:
Artiklen på forsiden:


Dagens avis, side 1:

 Artiklen øverst på side 1


Der er et par enkle facts der jo ikke liiige er udspecificeret... for det er jo ikke OUH vi har været på alle 5 år.. og vi bor jo ikke i Gudbjerg ;) MEN det er nu en god artikel...

Hvad syntes i?

Var også hele byen rundt for, at finde Fyns Amtsavis.. da Henrik og svigerfar er i denne... og de kommer også i 2 aviser på onsdag.. JO, jo - vi "fører" os frem... LOL


Ingen kommentarer:

Send en kommentar