søndag den 17. oktober 2010

Miraklernes tid er ikke forbi...

Som titlen siger; miraklernes tid er ikke forbi... Ment på den måde, at trods en krop der ikke opførte sig pænt, piller der ikke ville virke og en mig uden stemme der skulle ringe til en weekend lukket Tlf.svarer
Ja så trådte miraklerne lige til.. ..og upti wupti, jeg havde fået en tid

Så igår kl. 9.45 havde jeg en tid på Fertilitetsklinikken og med mig havde jeg min skønne veninde Sus
Hun havde fået ungerne passet og tog med mig nu hvor manden skulle arbejde.

I skal lige se hvad Sus gav mig.. Som skal hjælpe os med at få vores største ønske opfyldt



Er den ikke smuk?

Alt så super fint ud og vi er nu igang med vores sidste forsøg i det offentlige
Så nu må i meget meget gerne krydse fingre, tæer osv.

Dvs. jeg nu er på hormon sprøjter. Og da de skal tages ca samme tid hverdag skal man lige tænke over hvor man skal hen. Lige nu er vi på vej ud til vores venner og spise... Og jeg VED vi ikke er hjemme før den skal tages. Så i tasken med den og i køleskabet når vi kommer frem

Håber i alle må få en fantastisk søndag aften.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Åhh hvor jeg krydser!!! Det er nu det lykkes for jer - det er jeg sikker på! Og hvor er din veninde da FANTASTISK sådan at give jer en beskyttende og hjælpende engel!

    Kram Heidi

    SvarSlet