søndag den 13. februar 2011

Vintervejr

Så gik turen hjem til det Østfynske igen :)


Turen tog idag 2 timer og 10 minutter... dvs. kun 10 min. mere end normalt.
Det var dog ikke et særlig fedt vejr og køre hjem i.. og da jeg drejede ind af en vej hernede i byen, lå der så meget sne at bilen gled og slog et svip med bagdelen - til trods for jeg kørte langsomt.. Meeen er jo vant til at manden kører og "leger" i bilen - så grinte bare og trillede ned ad vejen hvor vi bor.. og der var MEGET glat!
Der er nemlig faldet forholdsvis meget sne her på Østfyn:

Manden og jeg var ude og gå en tur i plantagen i eftermiddags - og der kunne man tydeligt se det tykke lag sne der lå...
Mens vi gik langs rækkerne af træer - kunne jeg pludselig se noget nede langs den ene række.. og der kunne vi så se 3 bambier hoppe afsted <3 SMUKT!

En ny uge starter om få timer... Manden og katten snorker på sofaen - og jeg skal liiige se "Fringe" færdig. SÅ er det sengetid.

GOD vinterferie til jer der har det.. og god arbejdslyst til jer andre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar