tirsdag den 22. februar 2011

Krea-hygge, italiensk mad og familie-hygge!

Hold da fast.. dagene er jo bare VÆK... Lidt ligesom at knipse med fingrene! *KNIPS*


Har slet ikke haft ro og tid til at sidde her bag min lille mac-baby og opdatere bloggen. MEN nu skal i få lov til at blive opdateret på weekenden der er gået.


Lørdag:
Blev for lang tid siden inviteret med til BX-krea-hygge i Odense ved en skøn kvinde der hedder Pernille. Havde dog sagt, at min deltagelse afhang af hvordan jeg havde det når jeg vågnede. 
Tog dog et iskoldt bad - og fik has på kvalmen - og så kørte jeg ellers til hygge i Odense. Vi var 7 voksne og 8 børn.... Det var bare SÅÅÅ hyggeligt.
Fik ikke lavet noget som helst, andet end og hyggesnakke, spise frokost og få gode tips ved de andre dygtige piger. Så nu er jeg sikker på jeg snart kan få syet mine første par "baby-bukser" færdige. :)


Efter 5 timers hygge, kørte jeg hjem til min kære mand igen. Vi skulle have været på "Helse-messe" i OCC - men måtte udsætte dette.


I stedet kørte vi mod Odense omkring 18 tiden - da vi jo havde bord på La Piazza. Vi fik et gavekort tilbage i julen 2009, af min kære svigerinde og hendes kæreste. En smartbox - Verdenskøkkenet. Dette ville udløbe d. 28/2 - så NU skulle det bruges.
La Piazza er helt klart en oplevelse værd. Hyggeligt sted - sød, smilende og fantastisk kundeservice - og sidst men ikke mindst LÆKKER mad!!!


Jeg fik Bruschetta til forret, Pasta m/laks, porre & courgette til hovedret - og til dessert fik jeg Tærte (med chokolade ) m/vanille is og flødeskum.
Hertil drak vi en fantastisk (og DYR) rødvin.. desværre skulle jeg køre hjem ;)

Manden mente det var allllt for koldt og gå hele vejen om til bilen, så han syntes da vi skulle kigge ind forbi Froggy's og få varmen. Så der sluttede vi aftenen af mens han nød et par øl og jeg fik en kop varm kakao.

Min lækre mand... og en kop varm kakao <3


Søndag
Smuk solskins vejr, vækkede os - så vi friske og glade kunne køre mod det Sdr.jyske. Bilen var dog SÅ møg beskidt, at manden syntes vi lige skulle svinge indenom Vissenbjerg og få den vasket.
Det ER bare som om, at en ny-vasket bil kører MEGET bedre end en beskidt ;)
Turen gik jo ned til mine forældre, hvor vi spiste hyggelig frokost - hvor min kære lillebror og hans søde kæreste også var til stede.
Senere sad jeg og bladrede i en Føtex avis og faldt over flere af de sjove "tegninger" fra levevis (kan i huske jeg viste dem i sidste uge?) - det er simpelthen humor på højt plan i min verden :D
Vi fik også besøgt min elskede mormor (i min verden kaldt: Bedste) <3 Og senere fik vi handlet lidt Cola zero med hjem til det tomme lager ;)


Mandag:
Stod på arbejde, arbejde, arbejde... og en invitation til biksemad hos vores gode venner :) Fabolous!

Og ja idag stod på endnu mere arbejde - og en Stinna der mere eller mindre lige koksede til aften.
Så vi hentede McNuggets og:
McFlurry DeLuxe (m/ Oreos og chokoladesovs)

Godnat og sov godt!

1 kommentar:

  1. Det kan man kalde en god weekend.. Mums for noget lækker mad (også McD)

    SvarSlet