lørdag den 12. februar 2011

Hygge!!

Lovede jer forleden et billede af det nye Jakkesæt manden min blev ejer af. 
(I skrivende stund har han det nok på - og ter sig med gutterne ;)). Men er det ikke bare flot??? :D Konen er ihvertfald begejstret!


Bælterne han erhvervede sig i Jack & Jones:


Meget gode køb syntes jeg nu ;)




*******************************


Igår eftermiddags kørte jeg mod det jyske... nærmere omkring Viborg :)
Ankom ved 15 tiden - og blev taget vel i mod af min veninde, hendes mand og alle 3 unger. Den ældste tog afsted på vinterferie ved sin mor lidt senere  - og tilbage var de 2 yngste (begge 2 guldklumper jeg har set komme til verden <3). Vi fik lækker mad - og hyggede senere med filmen "The Green Hornet" (Virkelig god!!)


Idag har den stået på afslapning, afslapning og afslapning ;) Kirsten bagte kanelsnegle i formiddags og de smagte FANTASTISKE!!!!!

Ellers har der været tegnefilm.. og ja så var vi en tur udenfor lige før middagsluren. OG selvfølgelig har jeg jo taget kameraet med herop..





Nu er ungerne puttet.. og der siddes IGEN og slappes af :) Fantastisk!!!!


Syntes dagene går alt alt for stærkt når man er i godt selskab... meeeen jeg glæder mig nu også til at se min dejlige mand i morgen <3


God aften til jer alle derude :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar