torsdag den 24. februar 2011

Tarvelige torsdag...

Ja dagens titel passer lige på min dag...

Der gik lææænge før jeg var gang-bar i morges.. Kvalmen har virkelig overtaget mine morgener pt. :/
Og da jeg endelig kom på kontoret, så starter jeg med at KNALDE mit hoved op i lampen der hænger hen over mit bord... Velkommen hovedpine! (Og den er her STADIG i skrivende stund!)

Min kære mand er også ramt af tarvelig torsdag.. han måtte kørt tidligt hjem idag - da han er blevet overmandet af "Man Flu".. han har det virkelig skidt det bette pus :( SÅ har puttet ham på sofaen og hentet ting til ham <3

Aftensmaden blev bare hurtig og hjemmelavede hotdogs.. liiiige hvad min kvalme kunne klare. Manse har bare tygget i 2 stykker brød.



Og ikke nok med det - så fucker min krop yderligere end den plejer.. Ja ja ja, jeg ved det.. grimme grimme ord. MEN når man er nået der til at man vil melde sig ud af sin egen krop - så står det vel slemt til?! I aften er kun dag 14 ud af 28 på pillerne - og gæt en gang hvad der er dukket op..... :(
Jeg må hellere tage kontakt til OUH i morgen tidlig.!

MEN nu skal alt ikke være sort, trist og tarveligt...Vejen til og fra arbejde idag, har da været fantastisk - solen har skinnet så smukt fra himlen:
Det første billede er taget på vej til arbejde, og de to sidste er taget på vej hjem.


Tarvelig Torsdag Tanker
/Stinna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar