mandag den 14. februar 2011

Sjovt pålæg, romantik og hygge!

HAPPY VALENTINES DAY til jer alle derude...
JA også til jer der "hader" den og syntes den er noget pjat.. Hvad er der nu galt i og fejre kærligheden en ekstra dag om året?? 

De seneste år har jeg ikke fået noget af manden og forventer det bestemt heller ikke. 
MEN da manden kom for og hente mig i eftermiddags, så vi kunne køre på varetur, havde han en stoooooor flot buket blomster med hjem til mig :D Han ville da lige støtte den ene lokale blomsterhandler OG glæde konen med blomster, nu når hun syntes hun aldrig får nogen ;) (Plus så har vi 8 år og 2 mdr. kæreste dag.. LOL)


Hvad har du mon oplevet/fået???


På vej hjem fra vareturen, som vi afsluttede i Fredericia - kørte vi indenom "Hejse Kro" - Ikke til nogen fancy fin 3 retters menu - men til dagens ret: Nakkekam, kartofler, rødvinssauce og rodfrugte garniture.


Der var nu noooget mere sne i Jylland, end her på fyn. (Men det bemærkede jeg jo igår da jeg kørte hjem fra Viborg af). Det er alligevel ikke hver dag vi er på vej "hjem" så sendt som idag ;)



***************************************************************

Igår eftermiddags, da vi begge var kommet hjem fra det jyske, kørte vi sammen ned for og handle - og desværre var det Netto der havde åbent. (Ikke at vi har noget imod Netto som kæde.. syntes det er nogle fine tilbud og butikker de har, MEN jeg finder mig ikke i at blive behandlet så luset, som de gør i "vores" netto. Det er simpelthen den DÅRLIGSTE kundeservice ever!) Nå men vi skulle have noget pålæg til mandens frokost idag - og jeg satte ham på opgaven og finde hvad han ville have. 
Da vi kommer hjem og pakker posen ud, var jeg simpelthen færdig af grin :D

Har i lige set de sjove detaljer på pakkerne??? ;)


GOD AFTEN!













Ingen kommentarer:

Send en kommentar