onsdag den 23. februar 2011

Solskins onsdag..

Det er O N S D A G... hvilket betyder jeg har haft fri :D

Da kvalmen endelig blev nogenlunde i morges - stod jeg op.. og omkring middag kørte jeg afsted mod Odense.. Solen skinnede smukt fra himlen - og ja, så kan man da ikke andet end og blive i godt humør og smile!
Stinnamusen - on the way..

Det kan bestemt mærkes på trafikken, at folk holder ferie - for hold da magle der var biler over alt. 
Min mission i dag stod på at finde en gave til vennernes ældste dreng der bliver 7 år på søndag <3 Så jeg startede med at gå ned i sølv-gade hvor jeg fandt "gaven"...:
Just Dance, til wii... Drengen ønsker sig wii spil - og ja så elsker han musik og at danse. PERFEKT gave!!! :) Glæder mig til at se hvad han siger til det.

Oooog nu når man var derinde, så kunne man jo ikke helt undgå lige og bruge et par kroner ekstra...
1. Foundation fra Maybelline - i farve meget bleg ;)
2. En fiiin blonde top fra Solo - til 50 kr.
3. 2 par thights fra H&M - yndlings!!
4. Fin lille bolero fra Solo
5. Ledning til min bilradio/iPhone..

Sidst men ikke mindst var jeg i Kvickly, for at se om de mon ikke havde boghvede mel... nu har jeg været i samtlige butikker i det den gamle Bov-kommune, samt i alle butikker i og omkring vores by.
Gæt en gang hvad jeg fandt.....
Så nu har jeg købt 2 poser - så jeg kan lave PCO-venlige pandekager til morgenmad :D

Glædelig Frost-klar aften herfra..

1 kommentar:

  1. Iiiih altså be om den top... nuij den er flot... og sminke, tights og bolero.. det har da været en perfekt dag...

    NU håber jeg så du kan lide de pandekager så meget som du har ledt efter dem ;)

    Og igen.. du ser hammer godt ud.. *piiiiiift*

    Og ved du hvad.. kakaon er der intet dårligt over.. i min verden er kakao noget af det bedste :D

    SvarSlet