onsdag den 16. februar 2011

Sne, sne og mere sne...


Sne.. ja det er der masser af her på Fyn.... Der er faldet over 25 centimeter sne her hos os.
Det tog manden over en time og komme herfra i morges + han sad fast lidt længere nede af vejen..... HURRA for gode naboer :)

Skrev på FB med en sød veninde fra sjælland i formiddags - og hun kunne fortælle der intet sne er faldet hos dem. SÅ jeg måtte jo lige tage et billede af hvor meget sne der er faldet her.

Billedet er taget ud gennem soveværelse-vinduet..


Manden skrev til mig efter han var taget afsted i morges, at jeg ikke skulle køre nogen steder i dag med alt det sne. Så jeg har nydt min ugentlige fridag med lidt oprydning, tøj vaskning og ja afslapning bag computer skærmen med snack.. Uhmm 
Honning melon, ananas og hyldeblomst saft - LÆKKERT!!!


Da min skat kom hjem, måtte vi jo så ned og handle - meeeeen først stod den lige på 30 minutters skovling ane til manden og 30 minutters "befri-bilen-for-sne" til mig....  Det er jo skørt så meget sne der ligger derude!!!
25 centimeter sne ALL OVER bilen... Puhhhaa nogle arm-muller der skulle til...


 Til aften har vi nydt hj.lavede burgers. Dog på den nemme måde med købe burgerboller... Glæder mig næsten allerede til frokosten imorgen :D
Uhmm burger med SKRABET dressing, salat, tomat, agurk, løg, ananas, bacon og bøf... MUUUUUMS!!!


Vidunderlig aften til jer der ude :*

1 kommentar: