søndag den 16. oktober 2011

Travl - hyggelig - lang lørdag!

Jep det er blevet søndag... og i får først lørdagens indlæg idag.

Jeg blev hentet igår formiddag ved 9.30 tiden af den skønne Heidi... et smut forbi Brugsen efter rundstykker - og så ud til hendes forældre (og dejlige Oliver <3) - for at spise morgenmad.
Efter morgenmaden kørte vi 3 kvinder afsted til "Loppemarked i Nyborghallen"..

10 kr. kostede det i entre... og ØV en oplevelse.. der var jo INTET????!
Eller jo der var et hjørne med de største og flotteste Buddha'er :D I'm in låååve!!! MEN nøjedes dog med at få et visitkort og drømme om dem.

Bagefter kørte vi til "Nyborg Blomster", som har ophørsudsalg med 25% på alt. Så måtte jo liiiige ind og se om de havde et par lækre planter eller no'wet.. og ud kom jeg med:
Keramik ugle til udenfor/Kurv, lotus stager, engle mv./Ugle-tingeling til udenfor...

Arghh men brugte alt alt for mange penge... men er de ikke skønne??? 
Specielt den helt til højre er så grim/kitsch at den er nuttet!


Bagefter var vi en tur i Aunslev - hvor der lige inde efter by-skiltet var et loppemarked... 
Her fandt jeg den flotteste "Amager-hylde" (ja ja ja - ved godt hvad du tænker... MEN den skal males en fed farve - og blive en del af det børneværelse vi forhåbentligt en dag kan få lov til at lave!)

Over på den anden side af vejen ligger der et sted der hedder "Kanon Salg" - og her fandt jeg et lille "Bosch-værktøjs-bord".. og DET måtte jeg da have til når den skønne Oliver er på besøg her <3



Da vi kom hjem, blev vi alle budt på øl i vores nabo's have... Så her sad vi og nød solen, stilheden og hyggeligt selskab. OG? Ja selvfølgelig galoperede tiden derud af - og vi var pludselig bagefter vores "oprindelige" tidsplan.

Manden og jeg hoppede over hækken.. han i bad - jeg pakkede barselsgave ind til veninden.
Kl 14.30 var vi afsted herfra... (og tidsplanen hed oprindeligt 13.45) - Nå men afsted med os.. forbi arbejdet og tage den anden bil - så til Svendborg, hente Svigermor og hendes mand..... og endelig gik turen mod København.

Da vi nåede Kbh NV, satte vi svigermor og mand af ved Cafe Nordvest - mens vi kørte rundt om et par bygninger - og ned til vores skønne veninde Sinne og hendes dejlige børn.
Her skulle vi se den lille nye prinsesse.. Claire <3 <3 <3


Storebror Tristan lå og sov på sofaen.. og farmand kom hjem fra træning kort før vi kørte... Men SUPER hyggeligt at vi måtte kigge forbi <3 Og så have Sinne-musen selvfølgelig bagt kage.. Græskar kage :) MUMS!


Bagefter samlede vi svigermor og mand op igen - og så drønede vi afsted mor Sydhavnen.
Her havde vi en fantastisk aften med min smukke svigerinde Helene og hendes forlovede Frank. De havde lavet noget super lækkert mad.. og vi fik lov til at møde Franks forældre og hunden Ludvig :)

Manse og jeg var hjemme over midnat... og gik direkte i seng.
Desværre vågnede jeg omkring halv fire med ekstrem ørepine og brugte over en time på og tude i sofaen - mens smertestillende mv. begyndte og virke... :(




**********

Søndagen er brugt på at lave skab i entre - for mandens vedkommende... og jeg har lavet en masse her på computeren.

Nu vil vi synde og køre til Nyborg efter Burger King mad... ;) MÅMS!

Vi ses...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar