fredag den 21. oktober 2011

Tidlig tidlig... Fredag...!

Dagen startede meget meget meget tidligt...
Ja faktisk så tidligt, at der stadig var mørkt da manden og jeg kørte på job.

Jeg måtte trodse kvalme og opkast - og tage tidligt på arbejde - da jeg skulle passe kontoret alene indtil middag.

Sådan ser der ud kvart i 7....

På kontoret fik jeg lagerført de sidste fakturaer jeg havde liggende her før weekenden... og ja - jeg er faktisk for hurtig i forhold til vores gamle gamle system - som ikke rigtig kan følge med... LOL

Tænk sig man kan være begrænset af teknologien... ;) Men ja jeg drikker en slurk cola - tæller til 5 - og så plejer jeg at kunne fortsætte...

Gammelt gammelt landmands-system vi bruger....

Ellers nød jeg at jeg for en gang skyld kunne bestemme, at der IKKE skulle høres P4 fyn... ;) 
I stedet fandt jeg NRJ.dk og hørte... mens jeg passede telefonen og arbejde...


Ved 14 tiden kørte jeg hjem... lige på hovedet i seng.. Ørepine og kvalme - og mig på arbejde kl. 7 = JEG SKULLE HAVE EN LUR!

Da manden kom hjem, hoppede han i bad... og bagefter gik vi over til naboen og nød en øl/et glas vin.. 

Bagefter lavede manden min pasta med millionbøf <3 Og ellers har vi bare slappet af i de "bløde møbler"..

Måååååååååms! (Dejlig ret og skjule 1/2 kg gulerødder i ;))





Fik forresten slet ikke fortalt igår, at jeg blev ringet op af den skønne Helle - om jeg ikke ville medvirke i et interview, da tv2 havde brug for en "case".
 Takkede først ja.. men da jeg hørte det var "i fjernsynet" - takkede jeg pænt nej... Det ønsker manden ikke.. og det er okay.. hans mening skal jo også høres..
Vi har før været med i avisen (se tidligere indlæg her på bloggen - oktober 2010) og det har jeg det fint med.

Nu vil jeg smutte i seng... før end en lang weekend der byder på fødselsdag, se 10 lækre hvalpe...og barnedåb <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar