onsdag den 12. oktober 2011

Solskins Onsdag?

Vejret har været utrolig smukt idag... Solen har skinnet så smukt...

Dog er det stadig rigtig efterår... Influenza/halsbetændelse husere stadig herhjemme - og nætterne er frygtelige.
Så min fri onsdag startede først sidst på formiddagen.

Planen for idag var at nå i RosengårdsCenteret - og bytte mine fine nye (dyre!!) bukser - da en "pynte-syning" var gået på begge ben. Det er bare ikke i orden på et par splinter nye bukser til 699 kr...
Så butikken fik en afdeling et sted i Jylland til at sende et par nye... direkte hjem til mig :)

Selvfølgelig skulle jeg jo også liiiiige nyde en Smoothie med: Jordbær, jordbær og jordbær ;)

Da jeg kom hjem igen - stod den på lidt oprydning....
Mikkel mis havde hverken tømt opvaskeren eller vasket tøj... den frække missekat!!!

Senere kiggede min smukke Heidi forbi på et kort visit <3

Manden min fik malet en sidste gang i entreen... så NU er vi ved at nå der til hvor den snart er færdig.. YAY :) Det bliver SÅ godt!

Mens manden malede - forberedte jeg aftensmaden...:
Kylling med grøntsager, nudler & peanuts-sauce.

Nu nydes resten af aftenen i sofaen... manden zapper - og jeg er igang med Årets Julekort :)

God aften til alle derude..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar