mandag den 10. oktober 2011

Ikea... Indiana Jones, Iphone DIY og Influenza?

Puhaaa, skal da love for influenza'en vidst har fundet vej til manden og jeg... "god-bedring-vibes" - må MEGET gerne sendes vores vej...

Aftenen bød på en tur i Ikea - manden, veninden Heidi og jeg...
Der skulle findes skyde-døre til vores entre, samt noget billig ikea-aftens-mad skulle konsumeres ;)
Tror vi fandt frem til at nedenstående plus lidt fiks-fakserier = løsningen!



Ellers er aftenen blevet brugt her i sofaen, med Indiana Jones på flimmerkassen - og den bærbare på skødet :)

OG her fandt jeg det fedeste DIY projekt jeg længe har set.......

Er i nysgerrige??






Iphone DIY Korssting cover.... :o :o :o Hvor blæret er det lige???

Så sådan et har jeg selvfølgelig bestilt.. og så skal der vel en ugle bagpå ;)


Imorgen byder på en For-For-Premiere i Biffen :D Yay

G'nat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar