fredag den 14. oktober 2011

20 Procent - og byen går amok!!!!


Tænk sig at ovenstående "reklame" kan få hele byen til at gå amok?????

Da jeg var inde og handle lidt små ting omkring middag - inden jeg kørte på arbejde... var der allerede så mange mennesker - at jeg var noget forbavset...

Efter arbejde blev manden og jeg enige om at det der med at "stor-handle" i Brugsen - nu hvor der var 20% - var noget vi gjorde SAMMEN! Og hurra for den beslutning.... ;) 
Kø'en gik helt ned bag i butikken og op langs oste og mælke køleren... HAHA 
Manden var klog og placerede sig hurtigt i kø'en.. mens jeg hentede de ting vi skulle have. Se det var smart.. og andre gjorde hurtigt det samme!

Efter dagens shoppe tur i Brugsen, fik manden ryddet op og fiksede små ting i vores "nye" entre, mens jeg pakkede ud.. og derefter ind.. sikke et arbejde når man har handlet stort.
Bagefter fik jeg gjort de sidste Julefrokost invitationer færdige.. og så var det mad tid.

Det var manden der havde valgt menuen idag... Entrecote bøffer med fritter, bernaise sauce (kun til ham!) og stegte champignoner.. MÅMS!

Ellers er der blevet "tegnet" videre på årets julekort... mens tv'et viser noget manden og Mikkel-mis gerne vil se.

*****

Weekenden byder på en tur til KBH mv.. men det skal i nok høre om senere...

G'aften derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar