søndag den 9. oktober 2011

Nyt frisk mod...

Så er jeg tilbage efter adskillige måneder uden indlæg...
Tror bare jeg havde behovet for "stilhed!"

Der er sket rigtig meget i vores liv... (Desværre stadig ikke det vi ønsker allermest... Men vi håber stadig!)

Vi har været så utrolig heldige at få 2 nye mennesker ind i vores liv... Min skønne veninde Heidi og hendes alt for lækre krudtugle Oliver <3

Der vil helt naturligt sikkert komme meget mere om disse to skønne mennesker <3 Hvor heldig er man lige.. og så bor de jo kun 3 min herfra :)

*****************

En ny uge lurer lige om hjørnet.... OG vi er begge influenza ramte med ondt i halsen :/ Skal da love for efteråret allerede har sat sine spor..

Søndagen har manden brugt på at male i entreen - og jeg på små ting.

Aftenen bød på: Gl.dags Gryde Kylling m/kartofler, salat* & sovs.

*Salat: Blandet salat, grønne asparges, spirer, granatæble og nøddemix.


Det smagte dejligt :)




G'nat derude.. Må vidst hellere tidligt i seng hvis infleunza'en skal manes til jorden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar