onsdag den 26. oktober 2011

Fri og bræk syg... :/


ONSDAG.... og fridag :)

Desværre med hovedet i en spand... samtidig med jeg har ryddet op/gjort rent... (Hvilket ikke er særlig nemt skal jeg lige sige...)

Havde vidst liiiige et lille ømt punkt med noget vasketøj der skulle lægges sammen... Så det gik jeg i krig med - mens jeg rendte i rutefart fra toilettet.. (og til?!)

Mikkel - mis skulle selvfølgelig hjælpe med vasketøjet... og selvfølgelig OVENPÅ det rene! Skøre kat <3


Efter adskillige timer med kuløren grøn i hovedet - blev jeg enig med mig selv om jeg vidst nok lige måtte få noget mad ned...  Så min "kvalme-venlige" frokost bestod af en god omgang "SU mad"... Pasta med pølser og ketchup... ;)
 


Manden kom tidligt hjem idag.. og gik straks igang med projekt entre skab, som faktisk er nået enden! Det er bare såååå flot.... :) Så mens han knoklede derude... gik jeg i krig med en NY ret vi skulle prøve.:

Butterdejspirog m/hk. svinekød, hj.lavet fritter, tomat-cremefraiche dressing og salat.
MÅÅÅÅMS! Endnu en succes....


OG så har jeg lige sluttet aftenen af med at bruge et par tusinde kroner.... for jeg har nemlig købt en brugt barnevogn, 6 kasser babytøj og noget legetøj.. som jeg skal hente i Randers - den 9/11 :)

Nu vil jeg vække den snorkende mand på sofaen... så vi kan få rent sengetøj på - og blive klar til en ny dag i morgen - der byder på græskar-skæring med "ungerne"....

G'nat derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar