lørdag den 24. juli 2010

Tudeprinsessen Stinna-mus

Jeps det er nemlig mig..... :'(


Jeg har en veninde.. og hun er GULD værd!!!
Sad den anden dag og ventede på min store computer blev færdig med at uploade billeder - og imens tjekkede jeg blogs ud på den lille... Og selvfølgelig kiggede jeg forbi venindens blog som jeg gør HVER eneste dag... ...men pludselig.. ord efter ord - går det op for mig at dette blog indlæg handler om MIG!!! og tårerne trillede ned af mine kinder... Nuuij hun er skøn...


Læs selv lige HER!


TAK fordi du er dig Sus <3 <3 <3


Nedenstående billede er et af hendes egne.. skal liiiige have gang i den eksterne harddisk så jeg kan finde et af de gode gamle af "os" <3



2 kommentarer:

  1. Du er hvert et Ord, du er meget meget mere værd end det jeg skrev <3 Du er her i mit Hjerte, det er den største Ros jeg kan gi dig min Skønne <3 Du er ikke mindre end heLt heLt heLt Fantastisk.. Jeg eLsker dig :*

    SvarSlet
  2. Elsker også dig din skønne Quinde <3 Du rør mig så dybt..

    SvarSlet