lørdag den 24. juli 2010

Ord har magt!

Tiden løber... dagene går og jeg syntes ikke jeg når særlig meget af det jeg gerne vil nå.
Har tit tusinde tanker løbende igennem hovedet om bla.. "Jeg burde os.." - MEN det skal nu være slut! Som en kvinde fortalte mig den anden dag - så giver vi kun os selv skyldfølelse ved og sige/tænke at vi "burde"
Vi kan jo vælge om vi vil eller ikke vel! Så fremover er det ikke noget der hedder burde.. nu hedder det at jeg vælger om jeg vil eller ikke vil noget!


Så jeg (burde) VÆLGER at blive bedre til at give mig selv tid til at skrive i min blog. Jeg VÆLGER at bruge få minutter hverdag på at skrive mine tanker ned og hvad jeg har af planer for de næste dage!


Var for nylig hos hypnotisør (Jacob Strachotta - se hans hjemmeside HER!) - hvilket er en oplevelse der slet ikke kan beskrives. Også her blev jeg mindet om hvilken magt ord kan have... 
Vi snakkede en del om det her med kulhydrater og at jeg rigtig gerne vil lade være med at spise særlig meget af disse. Han spurgte indtil om jeg kunne lide kulhydrater osv.. og jeg sagde ordret til ham: "Jeg ELSKER pasta, ris og kartofler".. 
Ordet elsker er et meget stort ord.. og mange andre mennesker ville vælge og sige at de kan lide eller syntes os. Som han sagde - så gør jeg det bare endnu svære for mig selv og holde mig fra dem.
Og hold da op hvor satte det nogle tanker igang. Man kan vitterligt snakke om at ord har magt!


...........


Idag lørdag har vi fikset tusinde små projekter herhjemme... ja syntes faktisk vi har været rigtige effektive:

  • Vaske sengetøj og lufte dyner
  • Vaske tøj og lægge tøj sammen
  • Vaske "dør-gardiner" til stuen/stryge disse
  • Hænge wire's op i begge døre - og sætte gardiner op
  • Stryge forhæng til entreen's vaskerum
  • Stryge skjorter
  • Rengøre det lille badeværelse - der havde lidt kalk problemer
  • Sat toiletrulle holder op på det lille badeværelse
  • Sat vores nye natborde/hylder op i soveværelset
  • Rense opvaskmaskine
Osv. osv. osv....
Billeder følger i morgen - for her bliver bare såå fint.

I morgen kommer til at stå på mere rengøringen/oprydning - har et kontor der skal sorteres lidt mere - og så skal bordet ryddes så der kan komme hylder op. Og så skal jeg lige have sikkerhedskopieret computerne og have lagt min adobe pakke over på min lille nye Mac-Baby.. (se billede nedenunder)



ELSKER min lille Mac-familie... Både store baby og lille baby <3 Nu mangler der bare en lille iphone ;) 
Og såååå kunne jeg da os godt bruge en ny ipod - den gamle er jo en af de første modeller med kun 2GB..  Ja ja, drømme kan man jo altid :D


Tak fordi DU læser med..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar