onsdag den 28. juli 2010

Onsdags Ikea...

Hvis man syntes man ikke er stresset nok i forvejen eller at man ikke har nok projekter.. så skal man da bare lige bruge hele sin aften på en tur i Ikea.

Efter mine hyggelige timer sammen med SusMus, Gaia Love og Falke Prinsen... kørte jeg ud og hentede GittePigen <3 Vi drønede videre til Rosengårdscenteret hvor jeg fik ordnet en masse småting. Vi havde nogle rigtig hyggelige timer sammen :)

Efter kl. 16 hentede jeg Manse.. og han kunne så fortælle mig at han overhovedet ikke kan komme igennem hos dem vi har købt skabe ved på nettet - plus de ikke svarer tilbage.. Så vi blev enige om at drøne til Odense og kigge på skabe.
Vi startede i Harald Nyborg - men de kunne først få skabene hjem om 14 dage!!!! (Og hele huset er fyldt med de flyttekasser vi har sorteret???!) Så vi fortsatte til Ikea.. hvor vi fik tegnet et par skabe, fik lavet en lagerliste.. og spist lidt mad. Da vi kørte fra Ikea var der så os gået 3 timer.. og kl. var over 21 før vi var hjemme.
Så i morgen må vi hellere huske og annullere de andre skabe ;)

Torsdag aften står i "Test-dit-forhold-med-5-ikea-skabe" og opsætning af disse.. :D Men det tager vi nu med ophøjet ro - for det har vi klaret mange gange før.

Kan i Nu alle have en dejlig aften <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar