onsdag den 28. juli 2010

SuStinna - Onsdag!

Vidste i at det er en menneske-ret og få besøg af StinnaMusen (mig?)...
Iflg. Sus - så er det en menneskeret.. som Amnesty pointere ;) Skøøøre tøs. Så derfor bruges mine fri onsdage næsten altid på et par timer med den skønne trio i Svendborg. <3


Det er også her jeg sidder nu.. sidder her i vinduet med alle puderne og skriver til jer, mens Gaia-snut fjoller med mor på tæppet og Falke ligger pludrende og ser til. Livet er nu skønt!


De sidste to dage har været drøn travle... mandag eftermiddag drønede vi ud til Fam. Laut, hvor den stod på lasagne og hjælpe dem med en masse små ting inden de igår rejste til Malaga. Igår var vi først hjemme fra job lidt over seks.. spiste mad, og var en smut i Tarup.. og da vi kom hjem vandede vi blomster og så inviterede naboerne over på en tår at drikke. :) Det er bare SÅ hyggeligt med sådanne naboer... vi gik derfra kvart over elleve.. og gik på hovedet i seng.
Endnu en dag drønede forbi..


Åhh lige nu sidder jeg og tuder... Falke ligger på gulvet og forsøger at få øjenkontakt med mig.. og når det lykkedes smiler han over hele hovedet og griner pludrende. <3 <3 Åhh ha... ...mit hjerte smelter.  Damn hvor har jeg let til tårer lige for tiden.


Vi har droppet og købt reol/hylder i Ikea og har istedet bestilt skabe via skabnu.dk.  Håber de kommer meget meget snart.. for har flyttekasser i hele køkkenet/stuen.
Ellers er planen pt. at vi skal til Middelfart og vande drivhus i weekenden.. og så holder vi en fri dag i næste uge hvor vi får malet udhæng. Og så er vi ved at finde en rejse.. for afsted skal vi sgu :) Det trænger vi begge til.


Nu vil jeg lukke computeren i, for Sus fik puslet færdigt. Der skal handles, spises frokost - og så skal jeg afsted til Odense.


Kan i nu alle have en helt fantastisk dag. I må få en StinnaMus en anden dag :D


Kærlige Tanker

Ingen kommentarer:

Send en kommentar