søndag den 25. juli 2010

Søndags-slid




Utroligt så nemt jeg  kom ud af sengen i morges til trods for jeg VIDSTE at vi skulle rydde op og sortere hele dagen.. LOL
Vi spiste rundstykker på terrassen - og gik derefter i krig med de sidste små projekter og "flyttekasse-rummet". Idag fik Henrik sat knagerække op i entreen, toiletrulleholderen på det lille badeværelse, loftslampe i soveværelset, wire til forhæng i entreen, slået halvdelen af græsplænen (ja ja der skulle jo os liiige hver tid til en øl med naboerne på henholdsvis vores terrasse og senere 2 øl på deres ;)).
Derudover har vi fået tømt en del af rummet og jeg har sorteret over halvdelen af kasserne..
Nu er planen så at vi imorgen aften skal forbi ikea og købe reol/hylder.. og så skal der sorteres og sat på hylder.

Efter aftensmaden gik vi helt kolde i fifaneseren.. Jeg har så kæmpet med at overføre film fra videokameraet til Mac-Baby, installere min adobe pakke, loade billeder osv. 

Nu vil jeg slutte af med og vise et par billeder af gårsdagens og dagens projekter (gardinerne må i vente med for hele stuen er fyldt med flyttekasser) og så står det på et par timers søvn - inden kontoret kalder kl 7 i morgen...




Håber i alle har haft en dejlig weekend!

Sene søndags Hilsner fra Mig og...

Henrik og Mikkel-missekat


Ingen kommentarer:

Send en kommentar