torsdag den 29. juli 2010

Fru Hoved-i-spand...

Uhmm ja.. startede min dag med at hænge med hovedet ud over kanten af sengen... havde det ikke særlig rart! Så min kære mand måtte tage alene på arbejde.
Dog ringede han ved 9 tiden at han altså havde en annonce der skulle være færdig senest kl 10. Så op med mig - og ind foran den store computer. Og efter halvanden time lagde jeg mig ind i seng igen. 


Det har været en rigtig træls morgen/middag.. over middag gik jeg så igang med at rydde kasser ud fra vores opbevaringsrum. Og da Henrik kom hjem, gik vi igang med at bygge skabe.
Pt. står 3 skabe færdige (mangler dog pynte-soklen og grebene) - og de resterende 2 laver vi i morgen.


Har idag os aftalt med naboen at de giver min kære Mikkel-mis mad, mens vi er på ferie... Nu skal vi bare have fundet kufferterne frem, købt sandaler til manse og ja alle de der mange små ting inden ferien.


Nogen gange ærgrer jeg mig over at bo så langt væk fra de forskellige mennesker i mit liv der betyder en masse. Eksempelvis er der en af dem der skal holde dåb her i weekenden - og ja samtidig skal hende og manden giftes <3 <3 <3 
Er ked af min ryg ikke bare lige syntes om og køre den lange tur.. ellers skulle jeg helt sikkert være med i kirken og fotografere den smukke brud og det smukke dåbsbarn :D


Nå en god aften til jer alle skønne mennesker!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar