tirsdag den 20. oktober 2009

Når det ikke lige går som man venter..

Efter en nat fyldt med snerter. Hviskede jeg til Henrik, da vækkeuret ringede første gang 5.30 at jeg blev hjemme for at arbejde i dag. Han tog så lige en lille halv time mere og stod op og kørte på arbejde.
Jeg stod op henad formiddagen da ryggen ville være med til det.


Har idag arbejdet på et nyt logo - det skal være på alle annoncer med træpiller. Tror favoritten pt. er denne:

Men er ikke heeeelt tilfreds endnu. Men et perfekt logo kommer ikke over en dag. Så nu må vi se hvad det ender ud med i sidste ende.


Har os fået tilmeldt mig CS4 seminaret på torsdag i KBH. Har planlagt med en der hedder Heidi (inde fra Babyklar) at vi mødes på Hovedbanen og tager ud til Fisketorvet sammen :) Nederst i dette blog-indlæg kan du læse beskrivelsen af hvad jeg skal opleve torsdag :) 


Imorgen står det på svømning (kom jo ikke afsted idag)... Lige et smut forbi kontoret et par timer - OG så en tur til vores afdeling i Jylland. Jeg skal liiige have et par billeder af afdelingen OG af vores søde bestyrer Maja. Dernæst skal vi lige have et lille "Event-møde". Så ja ser frem til i morgen - selvom det bliver en laaaang dag.


Uhhh ja - og så skal jeg da næsten lige fortælle at jeg har ordnet den første ting på min LANGE juleliste. Nissen mailede mig forleden og spurgte om jeg ikke lige kunne bestille en pakkekalender til min kære mand ;) LOL
Så ja - den er købt - og håber den kommer inden længe. Har faktisk også købt en til mig selv (og aner IKKE hvad der er i).. KUN at det er forskellige kreative ting.


Nå nok for nu - nu er det snart CSI tid :)






CS4 seminar i KBH

Velkommen til 4 timer, hvor du har rig lejlighed til at påvirke dagsordenen!
Velkommen til 4 timer, der er spækket med inspiration, case, tips og tricks. Alt sammen med vores eksperter Rufus Deuchler, Jason Levine og Paul Burnett, som her viser, hvordan du kan trylle med CS4 Suiterne. De viser også, hvordan du opretter engagerende indhold, der sætter gang i forretningen. Desuden kan du være med til at sætte dagsordenen for den sidste time!



Du sætter dagsordenen for den sidste time!
Nu kan du være med til at påvirke dagsordenen her
Vælg mellem ni forskellige emner, som du gerne vil fordybe dig i, f.eks.: 3D-modeller i Photoshop, Tips og Tricks i Flash, interaktivitet i InDesign og Audio MashUps. 

Dagsorden 
• Vi viser en designcase fra starten, og fører den videre til en fuldt integreret kampagne. Fra print til internet, mobil, video og tv - hurtigere end du nogensinde troede det var muligt med CS4 Suiterne. Under processen viser vi dig en masse smarte funktioner, der understøtter dit arbejde.
• Deltag i nordiske cases og unikke løsninger, der har skabt engagerende kundeoplevelser.
• Tips og Tricks i programmer som InDesign, Photoshop, After Effects, Premiere Pro og Flash.

Torsdag d. 22. okt. 09
8:30 - 12:30 CinemaxX, København 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar