fredag den 16. oktober 2009

Grå trist dag..

I dag lå jeg længe i sengen inden jeg stod op. Var igår aftes blevet enig med Henrik om at jeg ville arbejde hjemmefra - da jeg allerede var i et smerte-helvede der...


Vi havde en hyggelig aften igår... jeg fik lavede en hest af perler mens ungerne tegnede :) SÅ hyggeligt.
Der blev serveret lasagne med lækker salat.. og ja bagefter satte Randi og jeg os ind til bordet i stuen, foran den dejlige varme pejs. For NU skulle der broderes. Randi er igang med et KÆMPE juletræs-tæppe - og jeg med en lille bordløber.. Mændende fik lov til at rydde væk - der blev puttet børn og ja så gik de en tur med Chili (se billede) - mens vi hyggede med vores brodering.





Dagen har jeg brugt i sofaen samme med Mikkel-mis, der har sovet ved min side hele dagen. 
Jeg har fået lavet en annonce der skal bruges ved en kanin udstilling og ja så har jeg fået tegnet noget der skal bruge til årets julefrokost invitation :) (hvilket jeg ikke vil vise FØR de er sendt ud ;))


Her til aften fik vi så hentet Tøs'en... DEJLIGT og få hende hjem. Måske jeg lige smider et billede ind senere så i kan se hvordan hun så ud for en måneds tid siden :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar