onsdag den 14. oktober 2009

Brok & lakse-deller

Jeps vi starter med lidt brok  Tøs'en er STADIG ikke færdig  Vi får hende først i morgen aften en gang. Ihhh hvor er det altså irriterende. Vi afleverede hende mandag morgen før 7 - og så vidt jeg ved skulle de kun ordne nogle småting (nyt blinklysglas foran, en liste der manglede, balancering af dækkene osv). Godt vi pt. kan nøjedes med én bil. Men det betyder så også at jeg tager med på arbejde når Henrik møder.. dvs. fra kl. 7 til minimum kl. 17 (Puuuh jeg får arbejdet nogle timer lige for tiden) 


Her til aften afprøvede vi en ny opskrift jeg har liggende...  og den var GOD. Mums! 
Menuen stod på lakse-deller m/gulerods-stænger og sund remoulade sovs. Det er bestemt IKKE sidste gang vi har fået det. Så endnu en opskrift kan komme i "livs-kogebogen" 
I aften SKAL jeg tidlig i seng... for kl. 6.30 i morgen tidlig står det på svømning.  
JEP vi har fået en ide om at vi nu vil til at svømme min. 2 gange om ugen - om morgenen. Man skulle tro vi havde fået en mindre hjerneblødning - for det er da sindsygt!!!  
Nu må vi se hvor længe vi holder den aftale  


NU vil jeg sætte mig tilbage i sofaen og følge med i Numbers efterfulgt af Criminal Minds smil (1K)



1 kommentar:

  1. ØV ingen svømning i morgen tidlig alligevel :( Svømmehallen holder efterårsferie-lukket! SUK

    SvarSlet