tirsdag den 13. oktober 2009

Det gamle køkken...

Som nogen af jer ved, så har vi et meget lille køkken i forhold til hvor stort huset er. Vi er begge to ret irriteret over køkkenets størrelse og har før snakket om, om vi skulle gøre noget ved det...
Men faktum er jo at vi i fremtiden gerne vil købe vores eget - og så er økonomien altså ikke til først og smide 50.000 i et køkken her i huset.


Men ja.. min kære mand kom med den dejlige nyhed forleden at der i morgen (onsdag) kommer en køkken-mand fra Svane-køkkener, for og se køkkenet og komme med forslag og pris 
For nu syntes svigerfar altså at der skal nyt køkken i huset.. og ja jeg klager ikke... thihi 


Har i dag holdt fri fra arbejde - så jeg kunne sørge for køkkenet var præsentabel til i morgen.. så syntes da lige jeg vil vise jer vores lille køkken smil (1K)



























Slutter lige med et lille hygge billede 


Som i kan se er det et gammel 70'er køkken med brune låger, grøn bordplade, brun/grønne kakler osv.


Håber på et hvidt køkken med en lækker træ bordplade - og ja i det hele taget et mere funktionelt køkken. Når jeg tømmer opvasker, bliver jeg nød til at sætte alt på bordet først, da lågen begrænser mig i at nå 4 skabe.. MEGET dumt lavet. Men ja nu må vi se... kl. 10 i morgen formiddag kommer svigerfar, Henrik og en køkken-mand forbi. Så må vi se hvad der kommer af forslag... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar