fredag den 23. oktober 2009

En travl og træt Stinna-mus

Puuuh hvor er jeg TRÆT! 


Har slet ikke haft tid til at tænde computeren de sidste par dage.


Onsdag:
Vi var jo tidligt oppe og stod i Svendborg kl. 6.20 klar til at svømme.  Vi svømmede afsted - og blev rigtig friske.
Derefter kørte vi til kontoret - og jeg tændte computeren. Kunne liiiige nå og ordne lidt papir arbejde... eller.. øh.. nej. For pludselig var vores revisor der (hun sidder altid ved mit bord når hun er der) selvom hun havde sagt hun ikke kom denne uge?! Nå men jeg kørte hjem og fiksede lidt nyt musik til bilen - og så kørte jeg ellers derud af 
Først skulle jeg forbi vores afdeling i Gelsted og derefter kørte "Tøsen" og jeg mod Fredericia. Skulle over og besøge Maja 



Vi fik snakket om kommende Events og hvad vi kan gøre af forskellige ting. Og ja inden vi så os om var der gået 5 timer...  Sådan er det når 2 tøser ført kommer igang med at knævre...


Drønede derefter hjem over Fyn. Skulle liiiige hjem og hente min kære mand - inden vi skulle tilbage til vest-fyn - for aftenen stod i Fam. Laut's tegn.




Torsdag:
Stod op kl 5 - skulle med tog fra Nyborg kl. 6.16. 
Jeg fandt min plads på DSB1 og satte mig godt til rette - toget var en smule forsinket. Så vi trillede først ind på Hovedbanen omkring 7.30. Og på dette tidspunkt var jeg super spændt  For jeg skulle jo møde Heidi før første gang. Kender hende fra babyklar.dk.
Midt inde på hovedbanegården gik vi så hinanden i møde. Og var slet ikke i tvivl om det var hende - smuk smuk pige (og SØD).
Vi tog ud til Cinemaxx på Fisketorvet - hvor vi skulle deltage i: "CS4 Live Tour". 
Guderne fra Staterne holdte 4 timers super inspirerende foredrag.





På ovensttående billede ses: Paul Burnett , Rufus Deuchler og Jason Levine. 


Ved 13 tiden mødtes jeg med min skønne veninde Gitte - og vi gik op i centeret for at spise frokost og lige få klaret verdens-situationen. Vi får jo ikke set hinanden så tit efter hun er flyttet til Staden. 
Men ja vi havde nogle mega hyggelige timer - det var bare SÅ dejligt og se hende 


Hen på eftermiddagen fik jeg en besked fra min kære mand om at vi var blevet inviteret ud til Fam. Laut til "Fang kaniner og Pizza" .  Så jeg fandt et tog hjem kl. 16.00 - og Henrik hentede mig da jeg landede i Nyborg. Og afsted gik det igen til det vestfynske...  Hyggeligt som altid.






Fredag:
Idag kunne jeg simpelthen ikke lette mit korpus fra sengen. Jeg er SÅ træt... 
Men ja var på arbejde 11.20 og kørte hjem sammen med Henrik lidt i fem. Vi skulle liiige forbi Kværndrup - for vi har fået øje på et lille hus som er lidt interessant 
Til aften har vi hygget i sofaen med tv og Mikkel Mis' snorken.  
Nu vil vi snart gå i seng (Henrik sover på sofaen allerede - hvilket han har gjort de sidste par timer). Han skal passe butikken i morgen - og når han har fri skal han ud og "lege" med Brian og ungerne - for Mor-Randi og jeg skal til kreativ/hobby messe i Fredericia 


Så Godnat derude 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar