lørdag den 17. oktober 2009

Lørdagen der forsvandt...

Hvor filan forsvinder dagene hen?? Dagen er jo forsvundet ud i det blå...


Vi var begge oppe kl. 8 - og fik lige kreeret lidt morgenmad: Røræg, bacon, cocktail pølser, champignon og tomater - INGEEEEN kulhydrater jo... 
Kl. 9 præcis styrtede Henrik ud af døren og over i butikken. Det var hans lod og passe den idag. 
Imens sørgede jeg for og finde tøj frem til os begge. Håret blev sat og der blev lagt lidt kris-maling. 


Butikken lukker kl. 12 og vi skulle være på sydfyn kl. 13 - så det var rart Henrik blev afløst 3 kvarter før lukketid af vores "genbo" Erik.
Så ja vi nåede det hele - endda os og komme forbi kontoret og spille Lotto smil (1K)


Det var nu en hyggelig eftermiddag.. vi var til 60 års fødselsdag ved vores lagermand. DEJLIG mad (kokken der også kokkerede til vores bryllup). Og ja dejligt selskab med nogle af kollegaerne!


På vej hjemad, drønede vi liiige forbi Brugsen for og købe en pose Langelænder hvis vi nu blev sulten her til aften   Og ved i hvad jeg fandt på hylden i Brugsen?? ved i??







Jaaaa det rigtigt...  ENDELIG fandt jeg en flaske Mokai - så jeg kunne smage den... MUUUMS det er bestemt ikke sidste gang den har fundet vej herhjem...


Da vi kom hjem smed vi os begge i sofaen.. og Mikkel fandt hurtigt sin plads mellem os... han har dog været henne ved kradsetræet en enkel gang - og jeg fangede ham lige med kameraet her fra min plads... han ser dog lidt forskræmt ud... LOL se ham her:







Vi har set "Så det synger" - sunget en masse - bla. Bamses "Regnvejrs-sang"  Vi har simpelthen en sort humor nogen gange - men hold fest vi hygger... hehe


Elsker bare og se comedy med Henrik - for både han og jeg er typen der bryder ud i høje grin når der er noget der sjovt... Fangede os lige et billede af ham hvor han ser noget sjovt:





Smil.... det kan godt være lørdagen forsvandt hurtigt.. men en dejlig dag har det været   



Ingen kommentarer:

Send en kommentar