mandag den 2. august 2010

Søndag i det Sdr.Jyske :)

Vi tilbragte vores søndag i det Sdr.jyske, hos mine forældre :)


Vi kørte hjemmefra tidligt og var så forbi firmaets afdelinger i både Gelsted og Tiufkær, samt der i mellem var vi forbi Båring/vores venners hus og vande drivhus mv. da de er på ferie.
Ankom så til Padborg ved middagstid - hvor min lillebror og hans søde kæreste også dukkede op. Hjalp min kære moder med at stable noget frokost på benene - som vi indtog i haven. Uhmm lækkert gulerods-brød!
Senere var Manse, mor og jeg i Tyskland og hente Cola zero, Carlsberg og Mokaï til os selv - og så lige 12 kasser Slots Classiv til naboen. Så kan vi klare os lidt igen ;)
Var med mor nede og handle - og derfter lavede hun lækker aftensmad - culotte steg med kartofler, rosenkål, bønner i bacon og med den LÆKRESTE sauce. Uhmm (bliver helt sulten igen nu!!)
Mens mor lavede mad - sad jeg lige og kiggede på nettet på noget tøj.. og ja jeg har altså jorden dejligste mor.. for hun gav mig det *dansende-hoppende-smiley* 
Til dessert fil vi rabarber fool - som jeg lige lokkede mor til at tilsætte lidt makron rasp. SÅ var det bare rigtig godt! Og ja inden vi så os om var klokken rigtig mange - så Manse og Jeg vente snuden hjemad mod det østfynske. Sov on and off hele vejen hjem.. (er liiidt skidt-mas).
ENDNU en dejlig dag er gået... OG min dejlige mor har lovet og lave mad til min skønne mand på næste mandag når han har fødselsdag :) Så der tager vi til Padborg igen!


Dagen idag (mandag) - har bare stået på arbejde - og oprydning herhjemme... ikke det vilde.
Imorgen får vi besøg af min vidunderlige veninde Kirsten og hendes smukke datter Keziah <3


Nat nat derude..


Ps. Forresten skal i da ikke snydes for dette smukke billede jeg tog hos mine forældre:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar