onsdag den 4. august 2010

Fridag/syg-dag?

Jeps - igen blev det onsdag.. og såå har jeg jo fri! :D Dejligt!! 
Desværre er veninden og ungerne på sjælland - så ingen SuStinna dag til mig - som jeg ellers plejer...


Så jeg nød og sove længe - og kunne mærke at det trængte jeg til - for var dælme ikke på toppen da jeg vågnede første gang ved at Henrik's ur ringede. Vente og drejede mig nogle timer.. og rejste mig til sidst pga det gjorde så ondt i ryggen.


Stod op og lavede nogle af alle de små ting jeg har på mine lister.. og ja ellers fløj dagen bare forbi.
Manse, slog græs og gødet denne da han kom hjem... og lavede derefter "stegt flæsk med persillesovs" <3


Og ellers har vi slappet af på sofaen, sammen med en træt Mikkel-mis :)


Imorgen skal vi til "Torve-dag" i Svendborg med svigermor og hendes mand. Det glæder vi os til.


God aften til jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar