tirsdag den 3. august 2010

Dobbelt K dag :)

Jeps.. i dag har været en dobbelt K dag... :)
Har nemmerlig haft besøg af min dejlige veninde Kirsten og hendes skønne prinsesse Keziah, som jeg jo var med til fødslen ved i september 2009 <3


Det har bare været super hyggeligt... og prinsessen vokser alt alt for hurtigt.. Og ja hendes storebrødre ligeså.. så lige billeder af Stein og Nikolas - og det er såå vildt som de vokser. I mine øjne er Stein jo bare en lille baby der lige er blevet født (det var så 4 april 2008 :O - hvor jeg også var så heldig og være med til fødslen <3 ).


Vi har hygget med mad på grillen - og spise ude på vores fine terrasse. De kørte ved 21 tiden.. og ja jeg savner dem allerede rigtig rigtig meget :(


MEN i skal da ikke snydes for disse skønne billeder:


Henrik og Keziah snakker med Mikkel-mis...
Henrik fikser grillen og Keziah jagter Mikkel-mis <3
Prinsesse Keziah leger med sin barnevogn...
Sikke en sød Mitte-tat.. ae ae..
Henrik og Keziah hygger efter spisningen..
Der hygges...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar