mandag den 14. marts 2011

Tågede Mandag..

Skal da lige love for vejret det skifter pt. - den anden dag var der det smukkeste solskin - varmt og vind stille..
Idag var der gråt, trist, diset og det regnede på min rude da jeg stod op.. Ikke lige det man har brug for en MANDAG morgen - man er stadig halv syg - og skal slæbe sig afsted til de KÆMPE bunker der ligger på skrivebordet på jobbet.


Nå men afsted kom jeg da... og jeg fik gjort kål på de største bunker af papir - fik lavet løn (det er der nok en del der sætter pris på ;P ) og nu skulle jeg gerne være godt med igen.


Mens jeg spiste min halve melon til frokost - surfede jeg på det store "internet" ;) OG fandt frem til at Sukrin, Husk og mandelmel er MEGET MEGET billigere i Sverige... Sååå jeg fik da lige bestilt for en god sjat penge..


Desværre kunne man ikke købe Kamutmel og bygmel på den svenske side.. 


Eftermiddagen stod på en tur til akupunktur...
Fik mange forskellige nåle i... og tror vidst nok lige jeg blundede lidt hen, mens jeg sad og slappede af med dem i. NU håber vi så de er med til at gøre det sidste.... :D

Vil smutte igen - trætheden overmander mig her i skrivende stund...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar