onsdag den 30. marts 2011

Marts lakker mod enden....

Ja i morgen er det den sidste dag i denne måned... Hvor er det lige tiden bliver af?


Den seneste tid har jeg igen igen været meget stille - det hele nok grundet at jeg var/er meget nervøs. Den 19 marts tøede de vores 3 fryseæg op... og den 20 marts var vi på OUH, hvor vi fik den glade nyhed at 2 af æggene havde overlevet :D Pt. går jeg og venter på blodprøve på tirsdag (d. 5/4)... 
Vi er MEGET nervøse her i det lille hjem... så vi forsøger og tænke på alt muligt andet..


SÅ, her kommer lige lidt forskelligt jeg vil vise jer:


Først og fremmest skal i da lige have et hurtigt kig på det super fede kup jeg har gjort mig.... Fotoet nedenunder er med en masse tøj jeg har købt til en SINDSYG pris :) Får det hjem fra jylland imorgen... og jeg GLÆDER mig!! (Vi snakker om en pris på ca. 34 kr pr. stk tøj!!!!)




Idag blev jeg lige inspireret til at sy en hagesmæk... så jeg var lige indenom stof2000 og købe lidt til det


Derudover har jeg fået gjort min spencer/kjole færdig...  
Den er til en vidunderlig kvinde jeg kender... - Altså til hendes datter ;)
 Billedet er taget før jeg fik syet den færdig... 


Kan i huske den fine T-shirt jeg lavede??! Nedenunder ser i den glade modtager:
 Fik lige 10 sek. til at tage et billede...



2 kommentarer:

  1. Whaaat?? hvor vildt. Sikke en kæmpe bunke lækkerier. Bare det var mig der havde fået fingrene i det. Heldige asen.

    SvarSlet
  2. Vibeke - så bare vent til du hører opdateringen imorgen ;)

    SvarSlet