onsdag den 16. marts 2011

Solrig dag...

Dagen har været solrig på SÅ mange måder :)


Solen skinnede fra den flotteste blå himmel - og så kan humøret jo ikke været andet i top!


Onsdag = fri-dag - så slumrede den til kl 9 - hvorefter jeg tog et forfriskende bad - og så drønede jeg afsted til zoneterapi... Trods der er punkter der gør (sindsygt) ondt - så er det altid forkælelse og være hos hende.. Mine zoneterapeut/massør er SÅ fantastisk et menneske - og der er sådan en vidunderlig ro hos hende.


Efter 1 times total afslapning - kunne jeg køre hjem i det smukke vejr. Ventede en lille halv time på manden  - så vi kunne køre til Odense.
Vi havde en tid på Fertilitetsklinikken kl. 13.15 - til scanning.
Scanningen viste en "fin" slimhinde - så nu er planen at de tøer æggene op på lørdag - og så skal de retur søndag :D


Vel hjemme igen, tog manden afsted på arbejde igen - og jeg fik ordnet lidt huslige ting... imens Tv'et drønede derud af med youtube videoer... bla. en af mine favoritter pt:
Bruno Mars - The Lazy Song

Da jeg tømte postkasse i dag - lå der mine læææænge ventede "sy-mærker".... De er bare SÅÅÅ fine - og kan slet ikke vente med at sy en masse ting - hvor jeg kan sætte dem på.... :)
Vil i mon se dem???

I slipper ikke ;).................

It's StinnaLicious ;)



Da min elskede mand kom hjem, drog vi i Brugsen for at handle til lækre Taco skaller...

NU er det snart senge-tid efter en laaaang smuk dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar