torsdag den 7. april 2011

FLERE blomster... og et KUP!

Ja først må jeg heller skynde mig og fortælle, at de røde roser IKKE var fra min mand. Lige før sengetid igår, fik han da lige fortalt - at de forresten var fra min svigermor.. :/ ALTSÅ manse.. 


Nå, men da jeg kom hjem fra arbejde idag - efter en lang dag med smerter.. lå der den SMUKKESTE buket blomster på vores trappe. 
Da jeg fik pakket den ud - og læst kortet, var der godt nok lige nogle glædes tårer der måtte turen ned af min kind. De var fra en sød, smuk og vidunderlig kvinde - fra det "Midt jyske". En kvinde jeg kender igennem et forum jeg er på.. og som jeg har mødt én enkel gang!!!  Ikke nok med det, så har hun lige født (den SMUKKESTE!) lille Marlon for få dage siden... Er SÅ beæret over hun har overskud til at tænke på lille mig..


Er den ikke bare smuk????


Sad for lidt siden og læste på et af de fora jeg er på.. og der var en der havde smidt et link på en jakke til 29kr!!! Sååå sådan en (nej faktisk 2) har jeg været inde og købe mig ;) DET kan man vidst kalde dagens kup!


1 kommentar:

  1. RIGTIG fed jakke... Hvorfor falder jeg aldrig over sådanne kup? Tsk tsk tsk ;) Og sådanne venner/veninder (OG svigermødre) er altså guld værd :)

    SvarSlet