onsdag den 6. april 2011

Et hjerte kan gå itu...

Et hjerte kan gå itu... Ja i tusinde stykker... Vidste bare ikke det kunne ske SÅ mange gange?!

Igår føltes det ihvertfald som om en 30.000 ton tung lastbil kørte mig over og kvaste hver en molekyle i min krop. Maste dem til ukendelighed...
En digital test i de tidlige morgen timer - og en blodprøve på OUH.. viste at vi IGEN ikke kom igennem et forsøg med en baby i maven :'(

Jeg har grædt så mange tårer igår... gemt mig under dynen... krammet manden.. krammet Mikkel mis.. og været SÅ glad for alle de vidunderlige mennesker der har skrevet sms'er, beskeder på fb og de forsk. foras jeg er på <3

Da manden min kom hjem fra arbejde igår - havde han taget blomster med hjem... 2 flotter Hortensia'er:
De står og venter på de skal i en krukke og ud på terrassen..


Idag har jeg nydt min fridag... og forsøgt og komme til mig selv igen. Har mest af alt bare sumpet foran computeren, hørt musik og ryddet lidt op på kontoret.
OG da manden kom hjem.. havde han IGEN blomster med hjem... smukke røde roser <3 :

Mit hjerte er stadig knust over vores drøm STADIG ikke er opfyldt efter alle de år... Det var jo ikke meningen at vi skulle langt ind i det 6. år... SUK
MEN min elskede mand får mit hjerte til at samle sig.. For ingen i verden er så skøn som ham!!!!

2 kommentarer:

  1. Stinna.... Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Kan man gøre andet end at fælde en tåre og love storken bølle-bank? Øv, øv, øv! :-(

    SvarSlet
  2. Tak søde Gitte... Tak fordi du bare følger med.. Og ja giv gerne storken en omgang fra mig hvis du møder den på din vej...

    SvarSlet