tirsdag den 1. november 2011

Travle og hyggelige dage...

I får lige et samlet blog indlæg fra de seneste dage :)

Fredag
Bød på arbejde - og så en tur i Føtex med manden min. Så intet særligt ved denne dag.

Lørdag
Var tidligt oppe - og straks igang med at bage... For fik 3 dejlige "BK" piger på besøg til brunch. Den ene kom hele turen fra Syd-sjælland, en anden fra Randers området.. og den sidste fra Aalborg.
Timerne strøg afsted - og vi hyggede med brunch og kager....


Jeg havde prøvet at lave en ny slags kage.... på ovenstående billeder er det til venstre: "Mini Cheesecakes" og til højre: "Gulerods cupcakes m/flødeost frosting". Det var Mini Cheesecake'sne der var den nye slags kage... og MÅÅÅÅMS siger jeg bare (og alle andre der har smagt dem ;))

Lidt senere kiggede min skønne veninde forbi med hendes lækre trold. Hun brokker sig altid over at der ALDRIG er kage når hun er hjemme hos os... sååå NU har hun ikke noget og skulle have sagt :P

Grunden til jeg syntes det var hyggeligt hun kiggede forbi, mens pigerne stadig var her - var fordi at den ene af pigerne er godkendt til adoption... og faktisk fra Korea (hvor lille troldens far er fra)... SÅ hun var ellevild og havde næsten taget ham med hjem..

Her er lække-trolden igang med at kigge på damer ;)

Efter adskillige timer var der ro i det lille hjem... tilbage blev dog min søde veninde fra Aalborg. Vi spiste lækker mad, som manden lavede... og ja hyggede til langt ud på natten.

Søndag
Efter en formiddag - hvor manden smed sin vielsesring væk ude på græsplænen (den er stadig ikke fundet :( ) - Bød dagen på Kreative Dage Messe - med den skønne veninde... og bagefter hygge-snak på McD i Fredericia - mens vi ventede på manden skulle hente mig... Og ja så var det "Farvel" for denne gang - og en weekend sluttede alt alt alt for hurtigt.

Mandag
Arbejde, arbejde, arbejde.. og en tur i Bilka med manden og veninden....

Tirsdag
Var på arbejde fra kl. 8 :O JEPS i burde sætte kryds i kalenderen.... Men nogen skal jo passe kontoret når nu cheferne skulle ud af huset. Jeg allierede mig med kakao, cola zero, et rundstykke og kiks...
Og forlod da først firmaet kl. 16... så en lang dag - der godt kan mærkes... Kvalmen er slet ikke forsvundet i løbet af dagen :(
MEN humøret er dog stadig nogenlunde i top.... Ja altså den kan jo ikke være andet når man kommer hjem til ham her:
Er han ikke skøn????

Manden var på loftet og finde alle jule-pynts kasserne ned..... Yes... du læste rigtigt...
Vi skal jo holde julefrokost på lørdag - så julehygge skal der til!!!
Pssst. Her kan i se det nye tapet ;)

Så nu ved jeg hvad jeg skal foretage mig i morgen på min fridag :) Det er ikke sådan når der er 22 mennesker der forventer en hyggelig JULE-frokost...

Aftensmaden bød på hurtigt og nemt mad....: Spareribs, kroketter og en grøntsags-ris-blanding

Nogen gange skal det altså bare være nemt!!!!

Åhhh ja - skal da ikke glemme og vise den fiiiiine buket min dejlige mand havde med hjem til mig her til aften:
ELSKER den mand <3


Et "god-aften" til dig - skal der lyde her fra lænestolen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar