mandag den 2. november 2009

Tiden iler...

Mange dage er gået siden sidst... men ja tiden iler..


Onsdag - havde jeg fri - og skulle en tur på Fertilitetsklinikken (på OUH). Hvilket gik hurtigt og nemt - MEN der sluttede heldet den dag så. Kom ud til en bil som jeg ikke kunne få låst op - hvilket endte ud i Henrik måtte tage fri fra arbejde og køre hele vejen til Odense med sin nøgle (hvilken heller ikke ville virke). DOG var jeg så heldig at min skønne veninde Bianca's mand lå og blev opereret inde på OUH - så jeg kunne bruge ventetiden sammen med hende. Dejligt og se hende. Og ja han overlevede og fik lidt gips på armen.


Torsdag - havde jeg også fri og min kære Mutti kom til Fyn. Så vi var i Stof & Stil og Solo. Hvilket endte ud i en masse nyt stof OG dejlig nyt tøj... :D (TAK mor <3 ) Hen på eftermiddagen kørte hun til sydfyn - og jeg drønede mod vest-fyn. Aftenen stod på Græskar-skæring ved den lokale brugs i Båring. Mikkel & Philip skulle jo være med i konkurrencen om det flotteste/sejeste græskar.
Og JEPS Mikkel's græskar blev nr. 2. (Flagermusen til venstre)

Syntes selv de er MEGET kreative fundet på (af MIG)... og jeps Brian og jeg fik dem skåret ret fint.


Fredag stod det på arbejde.


Lørdag - var Henrik på arbejde til formiddag - og aftenen stod på "Vildt-aften" hos Restaurant: House of Pichard i Rudkøbing. MUMS siger jeg bare. Vi satte os til bord kl 18.00 og kl. 22.30 var vi først færdige med at spise. Menuen bestod af 50 forskellige retter + 12 oste og 12 desserter. Der iblandt var der kød som: Antilope, Svensk Elg, Canadiske Gæs, Fasan, And, Sneppe osv. osv. 
Jeg valgte personligt og springe osten over - MEN var rigtig "large" og smagte alt muligt forskelligt selvom jeg er så kræsen... 
Vi overnattede i Svendborg hos svigerfar og hans kone.


Søndag - spiste vi morgenmad i Svendborg - og kørte hjemad. Dog med en smut-tur over Stenstrup for at hente min skønne veninde Gitte. Efternogle hyggelige timer derhjemme - kørte vi tilbage til midtfyn - og skulle se på det hyggelige lille hus vi har øje for pt. Vi havde Gitte med - og derudover dukke svigerfar , Sanne og Selma op - og derefter Svigermor, Holger, Helene og hendes søde veninde Marie. Så man må sige vi havde folk med til Åbent-hus.. LOL 
Derefter kørte vi Gitte hjem.. og på vej hjemad til Casa De Tarup - skrev Randi om vi ikke kom til Vestfyn.. så afsted det gik til søndags hygge med Fam. Laut.


Idag hat vi været på arbejde - og her til aften i Bilka sammen med Randi.
Så ting og sager sker der her i det fynske... 
Imorgen skal vi svømme - arbejde og ?? Ja hvem ved... ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar